24
minuty
Trening obwodowy LOOP

trwa 24 minuty i opiera się na skutecznym treningu HIIT (ang. High Intensive Interval Training), który jest idealny dla osób chcących poprawić swoją kondycję, wzmocnić całe ciało
i spalić nadmiar tkanki tłuszczowej.

16
maszyn
Ćwiczenia odbywają się na obwodzie składającym się z 16 maszyn.

12 z nich to stacje wzmacniające poszczególne partie mięśniowe (m.in. ręce, plecy, nogi), a pozostałe 4 (m.in. rower i steper) mają za zadanie poprawić kondycję.

W trakcie jednego treningu robisz dwa okrążenia. Do obwodu możesz dołączyć w dowolnej chwili.

45
sekund
Co 45 sekund rozlega się gong

– sygnał dźwiękowy, który oznajmia ćwiczącym zmianę stanowiska w obwodzie. To oznacza, że zazwyczaj trenujesz średnio 40 sekund na każdej maszynie i poświęcasz 5 sekund na zmianę urządzenia. I nie musisz już więcej czekać aż maszyna się zwolni, tak jak na tradycyjnych siłowniach!

samodzielny
trening
Trenujesz samodzielnie

i także samodzielnie dobierasz intensywność wykonywania ćwiczeń – podczas Twojej pierwszej wizyty w LOOP przeszkolimy Cię, jak poprawnie ćwiczyć i konfigurować sprzęt. Gdybyś jednak miał/-a jakieś problemy – chętnie pomogą Ci znajdujący się w klubie instruktorzy.

Przed treningiem

obwodowym zrób rozgrzewkę na maszynach cardio.
Wystarczy kilka minut, by rozgrzać ciało.
Potrzebujesz więcej? Po zakończeniu obwodu możesz wzmocnić efekt ćwicząc na maszynach cardio lub zrobić stretching.

Jak mówią Duńczycy:

„Zostaw głowę przed drzwiami klubu, skup się na ćwiczeniach i daj z siebie wszystko.
A potem zwolnij, poczuj satysfakcję po skończonym treningu, przysiądź z kubkiem
gorącej kawy, porozmawiaj z innymi i celebruj ten moment.

To właśnie jest hygge”.

x

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.